22.05.20 Контрольна робота
Сучасна література в юнацькому читанні
Виконайте контрольну роботу за посиланням
Термін виконання до 26.05.20
.............................................................................................................
20.05.20 Тема. Маркус Френк Зузак. Короткі відомості про митця. "Крадійка книжок-роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінгер. Викриття згубного впливу нацизму у творі. "Образи "маленьких людей"., які опинилися в умовах фашистської системи.
1. Опрацюйте матеріал уроку.
2. Прочитайте роман скорочено.
3.Виконайте тести
4. За бажанням перегляньте фільм
5. Повторити творчість Таїра Халілова, Джона Майкла Гріна, Маркуса Френка Зузака, підготуватися до контрольної роботи
.............................................................................................................
18.05.20 Тема: Образи головних героїв. Ідея цінності життя. Символіка назви твору. Ліризм, іронічність оповіді. Розвиток зв язного мовлення. Твір-роздум "Зашифроване послання світу "здорових і дорослих" у романі Джона Майкла Гріна "Провина зірок"
1. Опрацювати матеріал
2. Д/з Написати твір-роздум "Зашифроване послання світу "здорових і дорослих" у романі Джона Майкла Гріна "Провина зірок"
.............................................................................................................
15.05.20 Тема. Джон Майкл Грін-американський письменник, автор книжок для підлітків та молоді, відеоблогер. "Провина зірок"-розповідь про історію кохання невиліковно хворих юнака та дівчини.
1. Перегляньте буктрейлер роману
2. Опрацюйте матеріал уроку
3. Перегляньте фільм за бестселером американського письменника Джона Гріна.
.............................................................................................................
13.05.20 Тема. Таїр Халілов. "До останнього подиху". Тема депортації кримських татар та свавілля влади. Образ Бакіра-людини, котра ніколи не здається. Почуття гідності героя, глибинний зв язок зі своїм народом.
1. Опрацюйте матеріал уроку
2. Дайте письмову відповідь на запитання: Чи вдалося Т. Халілову через історію старого зобразити історію всього кримськотатарського народу?Відповідь обгрунтуйте.
.............................................................................................................
04.05.20 Тема.Таїр Халілов-сучасний український кримськотатарський письменник. Близкість прози Халілова до філософії екзистенціалізму. "До останнього подиху"-історія життя, боротьби та любов ігероя твору, відзеркалення в ній трагічної долі кримськотатарського народу.
1. Опрацюйте автобіографію письменника
2. Опрацюте матеріал уроку
3. Виконайте тести
29.04.20 Тема. Загальна характеристика розвитку кримськотатарської літератури і культури.
1. Опрацюйте матеріал
2.Читати "До останнього подиху" Таїра Халілова ст.293--302 підручника
................................................................................................
27.04.20
Тема. Літературне краєзнавство Костянтин Сушко.
«Людина й Острів. Хортиця – над усе!»
1. Ознайомтеся з письменником
2. Ознайомтеся з матеріалом
Підготовте та оформіть інформацію про сучасних письменників Запорізького краю у зручній для вас формі (реферат, презентація)
...........................................................................................................
24.04.20
Література другої половини ХХ- початку ХХІ ст.
Кінцевий термін виконання 27.04.20
.................................................................................................22.04.20 Тема. Відображення сучасних соціальних, психологічних, етичних проблем у творі. Специфіка індивідуального стилю митця: поєднання реалістичних і фантастичних елементів, калейдоскопічність подій, символіка, метафоризм, пародія.
1. Опрацюйте матеріал презентації
2. Порівняйте характеристику і поведінку юрби з новели «Менади» та «оносорожене» суспільство з п'єси «Носороги» Е. Йонеско.
.................................................................................................
17.04.20 Тема. Хуліо Кортасар. "Менади". Короткі відомомсті про письменника.Фантасмагорична картина безумства натовпу в оповіданні Х.Кортасара "Менади".
1.Перегляньте Експрес-урок
2. Прочитайте оповідання "Менади" ст.278-286 підручника.
Д/з Виконайте тести ...........................................................................................
15.04 Тема: Варіанти фіналу твору як ознака стилю М.Павича. Значення центральної метафори.
1. Опрацювати матеріал презентації
2.Виконати тести
3. Виконайте завдання
..................................................................................................
10.04
Тема. Милорад Павич "Скляний равлик".
Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні "Скляний равлик" рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем , "відмови від монопольного права автора на істину.
1. Опрацюйте біографію письменника
2. Опрацюйте матеріал уроку
Д/з Відвідати сайт письменника та дослідивши рубрики і зміст, підготувати рекламу сайту. Прочитати "Скляний равлик" ст. 266-274.
................................................................................................
08.04
Тема. Постмодернізм-одне з найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ-початку ХХІ ст.
1. Ознайомтеся з матеріалом
2. Виконайте тести, фото сторінки результатів надішліть вчителю
......................................................................................
06.04
Тема.Сутність опору Беранже.Сенс центральної метафори у твору.Перегляньте буктрейлер до п`єси "Носороги
1) Опрацюйте матеріал презентації та підручника ст.239-241
2)Д/з Есе "Чи можна залишитися особистістю в тоталітарному суспільстві?
03.04
Тема. Сатирично-гротескне змалювання процесу "омасовлення" людей. Тема втрати індивідуальності під тиском масової свідомості.
01.04
Тема. Модерністські та неоавангардистські тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. Ежен Йонеско. "Носороги". Короткі відомості про румунського та французького письменника. Зображення духовної та інтелектуальної спустошеності сучасного суспільства-провідна тема творчості драматурга. Символічний сенс сюжету п`єси "Носороги"
Д/З 1.Перегляньте відео
2.Опрацюйте біографію письменника за посиланням
3. Створити фейсбук сторінку письменника за шаблоном надіслати вчителю.
4 Прочитати п`єсу "Носороги"
13 березня, п`ятниця
Г. Гарсіа Маркес „Стариган з крилами”
16 березня, понеділок
18 березня
Тема. Ясунарі Кавабата. "Тисяча журавлів". Провідні ідеї.Образна система повісті. Еволюція головного героя.Символіка.Японські уявлення про красу та їх відображення у творі. Глибокий ліризм твору. Вишукана простота стилю
20 березня
Складіть власне висловлювання за темою "Сила нації - унаціональних традиціях"
Прочитав і написав твір
ОтветитьУдалитьМолодець!Для особистої консультації можешь прийходити до школи з 9-00 до 12-00. Якщо маєшь бажання Олена Іванівна перевірить твір, якщо ні- перевіряти будуть коли вийдете до школи.
ОтветитьУдалитьЧекаю відгуків від інших учнів)
ОтветитьУдалитьЗа 16 березня опрацював презентації д/з в процесі почав читати тисячі журавлів
ОтветитьУдалитьМолодець! Для характеристики образiв обов`язково використовуй цитатний матерiал.
ОтветитьУдалитьПрчитала та написала твір
ОтветитьУдалитьПосмотрела презентации, и видео. НАПИСАЛА твир
ОтветитьУдалитьДуже добре, виконуйте контрольну роботу)
ОтветитьУдалитьКуда скидывать контрольный твир?
ОтветитьУдалитьИли его в тетрадь написать и все?
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьНапишіть контрольний твір у документі Word та відправте на почту lenagoman75@gmail.com
ОтветитьУдалитьМаруся Чурай потрібно було читати в оригіналі чи з книги по української літератури
ОтветитьУдалить.
Контрольний твір написав
ОтветитьУдалить