26.05.20 Контрольна робота.
Стоїчна українська поезія. Сучасна українська література. Контрольний твір. Напишіть твір за однією із запропонованих тем:"
1.Ознаки екзистенціалізму у творах В. Стуса",
2."Я і сучасна література",
3."Здатність до милосердя як провідна ознака ідеалу людини"(за оповіданням "Потрапити в сад" Г.Пагутяк).
Термін виконання до 27.05.20
.............................................................................................................
21.05 20
Опрацюйте відеоматеріал
Д/з Повторити вивчені твори В. Стуса, Юрія Андрухевича, Г.Пагутяк, Я.Мельника, підготуватися до контрольної роботи
..................................................................................
19.05.20 Тема. Я. Мельник."Далекий простір"
Опрацюйте матеріал
Повторити матеріал теми...................................................................................
12.05.20 Українська література Тема. Галина Пагутяк. "Потрапити в сад"
1. Прочитати новелу Г. Пагутяк "Потрапити в сад" у підручнику 244-247.
2. Опрацювати матеріал уроку, дати письмову відповідь на завдання 2 з відеоуроку.
.................................................................................
12.05 Тема. Юрій Андрухович. "Астролог", "Пісня мандрівного спудея".
1.Опрацюйте біографію поета
2. Прочитайте вірші "Астролог", "Пісня мандрівного спудея" та аналіз поезій у підручнику ст. 241-243
Д/з Виконайте завдання Б ст.242, В ст. 243
........................................................................................................
5.05 Тема. Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ-початку ХХІ століття. Оксана Забужко.. "Рядок з автобіографії", "Читаючи історію"
Д/з Знайдіть у мережі Інтернет картини канадського художника українського походження І. Поліщука. Які з них ви обрали би для ілюстрування поезії Оксани Забужко? Свій вибір аргументуйте.
.......................................................................................................
30.04.20 Тема. Урок літератури рідного краю. Поезія Василя Діденка
1. Опрацюйте біографію письменника
3. Напишіть есе " У чому проявляється любов до рідного краю?"
...............................................................................................
28.04.20
Тема. Василь Стус . "Господи, гніву пречистого..."Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності і силу духу.
1. Опрацюйте матеріал уроку
2.Вивчити 1 поезію В. Стуса напам`ять. Відео виразного читання напам`ять надіслати вчителю на ел. пошту lenagoman75@gmail.com Відео із записами 1 вірша поета-шістдесятника та 1 поезією Ліни Костенко також надіслати
.................................................................................................
.................................................................................................
23.04.20 Тема. Василь Стус. Загальний огляд творчості. Поезія Стуса- зразок "стоїчної" поезії у світовій ліриці("Крізь сотні сумнівівя йду до тебе..."). Стан активної позиції ліричного героя.
1. Ознайомтеся з матеріалом "Загальний огляд творчості поета .
2. Ознайомтесь з ідейно-художнім аналізом "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе...
Дайте відповідь на запитання:
Які екзистенційні ідеї наявні у творчості В. Стуса?
Результати надішліть вчителю на ел. пошту lenagoman75@gmail.com
.................................................................................................
21.04.20. Контрольна робота Літературне "шістдесятництво". Митець і суспільство.
............................................................................................................
16.04 Тема. "Маруся Чурай".Урок мовленнєвого розвитку. План-характеристика Марусі Чурай.
Опрацюйте матеріал, складіть план-Характеристику, Результати надішліть вчителю.
Д/З Повторити матеріал теми "Літературне "шістдесятництво", підготуватися до контрольної роботи.
Підготовка до ЗНО Опрацюйте матеріал
.................................................................................................
14.04.20 Тема. Ліна Костенко "Маруся Чурай". Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.
1. Опрацюйте матеріал презентації, вказані завдання надішліть вчителю
Д/з Пояснити зміст афоризму "Негідно бути речником юрби". Скласти ментальну карту "Риси, властиві людям і людцям"
.................................................................................................
09.04.20 Тема: Роман у віршах "Маруся Чурай. Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання.
1.Опрацюйте матеріал уроку
2. Виконайте завдання
3. Виписати з роману 5-6 афористичних висловлювань.
4.Написати творчу роботу: “Лист до Марусі Чурай”
5.Позакласне читання Патрік Зюскінд. "Голуб". Розповідь про один день із життя "маленької людини". 1 Познайомтеся з біографією Патріка Зюскінда
3. Виписати з роману 5-6 афористичних висловлювань.
4.Написати творчу роботу: “Лист до Марусі Чурай”
5.Позакласне читання Патрік Зюскінд. "Голуб". Розповідь про один день із життя "маленької людини". 1 Познайомтеся з біографією Патріка Зюскінда
2. Д/з Читати "Скляний равлик" Милорда Павича
3.Порівняйте образ маленької людини в повісті "Голубка" та "Шинель Гоголя
Виконане завдання надішліть вчителю3.Порівняйте образ маленької людини в повісті "Голубка" та "Шинель Гоголя
.................................................................................................
07.04.20.Тема. Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах "Маруся Чурай" Ліни Костенко
1. Перегляньте буктрейлер до роману у віршах "Маруся Чурай" Ліни Костенко
2. Опрацюйте матеріал презентації
Д/з Дати відповідь на запитання: Чому Марусю Чурай називали - Сапфо? Виконати композиційний аналіз твору "Маруся Чурай" Л.Костенко.Результати надіслати вчителю
03.04.20
Тема. Ліна Костенко. "Хай буде легко. Дотиком пера..."- ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві. "Недуманно, негаданно..."-інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. "По сей день Посейдон посідає свій трон...": мотив єднання людини зі світом рукотворної краси і природою. Зв`язок із античною міфологією.
1. Опрацюйте відео за посиланням
2. Перегляньте відео
3. Вивчити вірш напам’ять (за вибором), виконати і надіслати вчителю тест
читати роман у віршах "Маруся Чурай", опрацюйте матеріал підручника ст 214-215
01.04.20
Презентація до уроку за творчістю Ліни Костенко
Д/З Опрацювати сторінки підручника, вивчити «Страшні слова, коли вони мовчать»(за бажанням), Заповнити паспорт твору
Творчий рівень Створити сторінку письменниці в соціальній мережі. Підготовка до ЗНО . Виписати 10 афоризмів Ліни Костенко, які допоможуть Вам у написанні власного висловлення
17.03.20 Тема. Іван Драч-невтомний шукач нового змісту і нвої форми в поезії. Переосмислення жанру балади. "Балада про соняшник"- поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу соняшника.
Тема. Микола Вінграновський- поет, прозаїк, кіномитець. "У синьому небі я висіяв ліс. Інтимна лірика зб. "Цю жінку я люблю". Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою.
Д\З Опрацювати матеріал теми, вивчити напам`ять 1 вірш шістдесятників (( на вибір)
Тема. Григiр Тютюнник.
Коротко про письменника i його творчiсть.
+ "Три зозулi з поклоном".
Прочитайте твiр.1. "Вiчна" тема "любовного трикутника" в новітнiй iнтерпретацii.
2. Образ любовi як втiлення високоi християнськоi цiнностi. Роль художньоi деталi в розкриттi характеру, iдеi
Прочитав презентацію про Дмитра Павличко д/з в процесі
ОтветитьУдалитьМаруся Чурай потрібно було читати в оригіналі чи з книги по української літератури.
ОтветитьУдалить